duminică, martie 18, 2007

Sex and the...city ?




L-am obligat pe Honey sa ia de pe net toate sezoanele din celebrul serial Sex and the City...si nu numai...l-am pus sa se si uite la toate, iar cand nu se uita aveam grija sa-i povestesc ce "pierduse" in episodul ala...pentru el a fost groaznic...



In schimb, am recunoscut amandoi ca sunt educative episoadele, iar tot serialul ala nenorocit este adevar pur, nu din alt motiv, dar chestiile alea ti se intampla in viata de zi cu zi si toate frustrarile si nemultumirile sunt redate foarte real. Inevitabil ajungi sa te identifici cu unul dintre personaje si automat cauti raspunsuri la intrebarile din viata ta, sperand intr-un fel ca serialul o sa rezolve enigmele psihicului tau. Problema intervine abia in momentul in care acest lucru se intampla, adica : ai problema, ai serialul, ai rezolvarea ! Dar, cu toate acestea, nu functioneaza ! Este interesant... Sa fie din cauza ca noi nu traim in Manhattan ?

Oricum, eu am ramas cu sechele in ceea ce priveste vestimentatia...nimeni nu ar trebui sa ma condamne pentru asta :)












Niciun comentariu: