duminică, martie 25, 2007

Primavara...pana si in suflet !

Ce zi superba a fost azi ! Bineinteles ca am mers acasa, la tara, unde spre fericirea, mea am gasit toti copacii plini de flori si inmiresmati de parfum (exceptand "parfumul" provenit de la porcinele vecinilor mei)... A fost o atmosfera feerica, parca eram intr-un basm, caldura de afara, parfumul florilor, senzatia de siguranta pe care o ai intotdeauna cand esti acasa... Totul a fost ok pana in momentul in care in gandul meu s-a infiltrat ceva care mi-a soptit : "Maaaaiiiine eeeeeee luuuuuni...maaaaaiiiine eeeeee luuuuuni... " si cu asta s-a terminat ziua de duminica...in jurul orei 14.00...Obsesia asta cu serviciul...ca stau inchisa toata ziua...am tendinta sa nu dorm noaptea din cauza asta, in sensul ca am impresia ca o sa recuperez seara ce n-am avut timp (liber) sa fac toata ziua...well ! Ca sa stiti si voi : e imposibil !!! In afara de faptul ca merg debusolata si pierduta a doua zi la servici, n-am rezolvat nimic ! Revenind la partea frumoasa, am facut cateva poze pe care o sa le impartasesc prietenilor (adica voua) :






Iubesc fotografia asta. E si o albina pe-acolo, printre flori...















Flowers, bees, sun...












Asta vad eu de la etajul casei mele...














"Un copac cu flori"...citez !

Niciun comentariu: