joi, martie 15, 2007

Martie...


Ei, aproape ca a plecat si luna asta...de obicei, de la mijlocul lunii parca nu mai prind nimic...efectiv din 15 ale lunii parca se baga zilele in sac ! La fel cu ziua "reper" Miercuri ! Pana la Miercuri este inceput de saptamana, de Miercuri incolo e week-end...pacat ca numai psihic, insa zilele de Joi si Vineri trec mai repede. Am avut si concediu 3 zile...foarte reconfortant a fost. Au fost niste zile superbe, pline de soare, caldura si...lumina. Intr-adevar ca impactul cu serviciul a fost groaznic, insa ne-am acomodat deja...din pacate :) Am cateva poze de la Muzeul Satului ( puteam la fel de bine sa le fac la mine, in satul natal...) Sper sa va placa :







Acasa...glumeam...as vrea eu sa am de vandut asa ceva...se pare ca valoreza cat de cat...















Aici doar ma prosteam :)
















In Parc...

Niciun comentariu: