sâmbătă, martie 24, 2007

Libertate, frate !

In urma cu apoximativ o luna, in timp ce stateam la masa cu niste colegi si sarbatoream ziua mea de nastere, am inceput o discutie despre tipuri de muzica, ceea ce ne-a condus inevitabil la...manele ! Faptul ca nu suportam genul asta de muzica, ne face sa vorbim despre el tot timpul... ce paradox, nu-i asa ? Ei, dupa ce am discutat diverse, cum ar fi unele situatii in care am fost de-a dreptul persecutati de ele, am ajuns la a povesti o intamplare in care un tip se plimba cu o atitudine de "fioros" pe strada, tinea in mana un telefon cu clapeta, deschis, din care rabufnea o manea stalcita...o sa am cosmaruri pe faza asta toata viata... O colega ne-a sustinut in aceste afirmatii (cum ca unii se plimba pe strada ascultand muzica poluanta din diverse surse), in schimb restul au afirmat ca ei nu au auzit...Motivul ? AU MASINA ! Noi, in schimb, suntem "walkers"... Tocmai cand lasasem in urma povestea asta cu manele pe strada, azi, ne lovim fonic de alte exemplare care faceau exact acelasi lucru !!! O perioada au venit in spatele nostru...din pacate cam cu aceeasi viteza, fapt pentru care m-am oprit brusc si m-am facut ca-mi caut ceva in poseta ca sa scap de decibelii poluatori, pentru ca pe urma sa-i vedem pe adolescenti in fata noastra, vrednici de toata lauda : 14-15 ani, imbracati gen hip-hop, cu sepci, cu manecile adunate deasupra coatelor, si (cum putea sa lipseasca ?) mersul balansat...as spune, exagerat de balansat...parca erau pe Dunare ! Ce mai ?!!! VIITORUL ROMANIEI !!!

Niciun comentariu: