duminică, septembrie 02, 2007

concediu...gata si cu el...

eu cu Honey meu pe vremea cand mai eram la mare...good times :)

nu imi plac in general copiii, d-apoi la plaja ce sa mai vorbim...eram in delir...plaja catadicsita de copii...astia chiar nu au auzit de Navodari, sau mai stiu eu ce statiuni sunt destinate generatiei McDonalds ?

cu hidrobicicleta...fotografia reflecta exact parerea mea despre a fi in larg, valuri mari si eu -inotatoare nu chiar buna (adica ma mentin la suprafata numai in anumite conditii - asta nu era una dintre ele).



pe plaja, ascultand noua mea obsesie - Maroon5



ne-am cazat la o vila, intr-o zona mai putin galagioasa...asa am crezut noi, deoarece si aici erau alte baruri si alte terase...dar, totusi, am putut sa dorm mai mult decat in anii trecuti...



ziua sosirii...am inspectat "terenul"

very, very, very happy Maria...


nu am stiut nimic despre modificarile din Costinesti...adica ei au "legat" lacul de mare...nashpa...



well...nu prea pot sa zic nimic, poza spune totul...






Niciun comentariu: